We zijn er Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu We zijn er Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu

We zijn er Las Vegas

Door: Giovanni & Christel

07 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo hallo allemaal naar een lange reis zijn we er eindelijk, we kwamen aan om 04:30 nedelandse tijd.

we liepen voor op schema 0:45 min, maar moesten 45 min wachten op onze koffers balen.

we hadden net genoeg tijd om bij ons vliegtuig te komen in chicago de controle was niet zo erg als vorig jaar het ging een stuk rustiger aan toe. :D

We waren er vanmorgen weer vroeg uit het was 6:30 Las Vegas tijd natuurlijk.

Nu gaan we naar Ceasar Palace even kijken of er nog kaartjes zijn voor Celine Dion!

Jullie horen morgen wel of dat gelukt is.

tot morgen!

ps petra ik heb een mountin dew op hihi

We hebben ook nog een reactie op de berichtjes van gisteren geplaatst staat onder aan

Groetjes De Polotjes Van uit Las Vegas

• 07 Oktober 2006 - 17:30

De Hosjes:

hopen dat de kaartjes er zijn zo niet dan volgend jaar nog maar een keer proberen gr de hosjes

• 07 Oktober 2006 - 17:41

10tje:

Doe celine de groeten van me, ben jaloers!!!
    Veel plezier en ben blij dat jullie veilig aangekomen zijn.
    Genietse, tientje en de rest

• 07 Oktober 2006 - 17:47

Joeri:

ben je al bij de mac donalds geweest.was de vlucht gezelig en heb je al ge gameboyt.

• 07 Oktober 2006 - 17:48

De Blommetjes:

het is dan zover AMERIKA here we are!!!!! laat ze merken dat je uit den bosch komt (wel op een positieve manier dan) tot schrijfs dikke doei

• 07 Oktober 2006 - 21:22

Dini En Rene:

Hoi Hoi,
    Hopelijk zijn er nog kaartjes voor jullie.
    Rene is stikjalours als jullie ze kunnen bemachtigen.
    We lezen het morgen wel allemaal.

Groetjes Dini en Rene

• 08 Oktober 2006 - 07:17

Valkies:

Gelukkig weer veilig aangekomen.
    veel plezier bij celine,als je kaartjes hebt.Wij houden jullie in de gaten.
    groetjes de valkies

• 08 Oktober 2006 - 08:33

Will.van.gelder:

ik.mis.july.nou.al.en.papa.ook.en.laat.wat.van.je.horen

• 08 Oktober 2006 - 11:24

Jurchess:

Is het nog gelukt met de kaartjes voor Celine?, en zo ja hoe was het?

• 08 Oktober 2006 - 11:50

Rayes:

Gelukt met kaarten voor Celine? Vandaag is de laatste kans eventueel want daarna heeft Celine een korte stop tot de 26ste! Een leuke tip om te doen misschien is een Webcam op te zoeken bij het MGM. Als jullie bovenaan de roltrappen gaan staan aan de kant van de grote bronzen leeuw, kan iedereen thuis jullie LIVE! zien staan. Dit hebben wij ook gedaan, Erg grappig om te zien en hebben als je weer thuis komt. Je kan er namelijk ook gelijk een foto van maken. Veel plezier nog en groetjes Rayes.

• 08 Oktober 2006 - 16:40

De Witjes:

hoi cristel en gio alles goed ? niet te veel hamburgers he en heel veel plezier.groetjes de witjes

• 08 Oktober 2006 - 17:17

Polotjes Wij Zelf:

hallo joeri leuk dat ook jij een berictje in onze agenda zet, de vlucht was gezellig, we zjn nog niet bij mcd geweest maar dat zal misschien nog wel komen. Rene we hadden de kaartjes mooi he. jurchess
    de show was gewoon weg helemaal te gek!!!!
    Rayes dat zullen we mooi eens proberen lijkt me wel leuk !

pappa en mamma wij missen jullie ook en vooral de koffie.

groetjes uit Las Vegas