Voor wie het wil weten ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van polotjes1 - WaarBenJij.nu Voor wie het wil weten ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van polotjes1 - WaarBenJij.nu

Voor wie het wil weten !

Door: Giovanni & Christel

05 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

ten eerste dank jullie wel voor de leuke berichtjes tot nu toe, we hopen dat er nog meer volgen !!

Zo morgen gaat het beginnen, als jullie dit lezen zullen wij misschien al in het vliegtuig zitten het is nu 23:30

We vertrekken vanaf Amsterdam(schiphol)11:05 en vliegen dan naar Chicago waar we om 13:13 landen (wat een tijd) maar geen ongeluk voor ons.
Dan gaan we vanaf Chicago 14:45 naar Las Vegas daar zullen we om 16:28 landen, als het allemaal goed gaat natuurlijk.

Misschien als we in Chicago zijn dat we nog iets proberen op deze site te zetten maar we kunnen niks beloven.

Van deze kant tot tiepse tot het volgende berichtje !!!

Groeten Giovanni & Christel (de polotjes)

• 05 Oktober 2006 - 21:39

Jo En Cis:

heel veel plezier zal aan jullie denken kusjes

• 05 Oktober 2006 - 22:06

Louis:

Giovanni & Christel een hele goeie reis toegewenst en geniet van de vakantie.

Louis
    Las Vegas Travelguide

• 06 Oktober 2006 - 03:36

Fam De Wit:

heel veel plezier..groetjes adrie sjannet arian en romy

• 06 Oktober 2006 - 05:47

Dini En Rene:

Hoi Giovanni en Christel,

Een hele goede reis toegewenst en dat we maar veel belevenissen mogen lezen hier.

Groetjes uit Den Bosch

• 06 Oktober 2006 - 06:17

Fam Van Valkenburg:

hallo christel en giovanni, heel veel plezier op jullie vakantie groetjes Fam. van Valkenburg

• 06 Oktober 2006 - 07:02

Helentje:

christel en giovanni,
    ik wens jullie een hele goeie reis en veel plezier op jullie vakantiebestemmingen.
    groetjes de familie netten

• 06 Oktober 2006 - 07:31

Mirella:

GOEDE REIS...........

Voor je het vergeet ik denk aan jullie denken jullie ook aan mij? ;-)

XXX

• 06 Oktober 2006 - 12:10

Rico&linda:

Heeeee, nog ff.....wij hebben exacht dezelfde vlucht, maar dan een weekje later.
    We wensen jullie een hele fijne vakantie, maar dat gaat helemaal goed komen....

• 06 Oktober 2006 - 17:58

Marion:

Hey polotjes,

Nou erg veel plezier daar in de states geniet er maar lekker van.

Groetjes Marion

• 07 Oktober 2006 - 09:46

Rayes:

Hey Polotjes!!!
    Nou wij zijn net een kwartiertje geleden thuis gekomen!
    Ergens rond het luchtruim van Chicago zullen onze wegen elkaar gekruist zijn.
    Als jullie het net zo naar jullie zin krijgen als wij het hebben gehad, word het vast en zeker een top! vakantie.
    Heel veel plezier en we lezen graag jullie belevenissen!

• 07 Oktober 2006 - 16:32

Anneke En Petra:

Hoi Polotjes

jullie zijn nu in de gezelligste stad van deze aardbol. wij zijn al weer een week terug, maar zitten nog dagelijks in vegas in onze gedachten. als je die ipod automaten ziet een foto maken he.
    veel plezier en good luck

• 07 Oktober 2006 - 16:51

Polotjes Wij Zelf:

Weer veel berichtjes maar we hebben niet zo veel tijd om ze allemaal te beantwoorden.
    Wij denken aan iedereen die nog thuis zit :D niet kwaad bedoeld.

Rico en linda doe rustig aan het is zo jullie tijd en als het net zo gaat als bij ons is het een makkie

Rayes ik had nog gezwaait heb je dat niet gezien :D

Anneke en Petra we dachten dat we jullie zagen lopen maar dat was in onze gedachte hihi

nou iedereen dank je wel voor de berichtjes en tot morgen dan zijn we er weer.

Groetjes De Polotjes in Las Vegas