steak house - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu steak house - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu

steak house

Door: Giovanni & Christel

20 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Las Vegas

We hebben (zoals ze zelf vertellen) in de beste steak house van Las Vegas geeten en dat was ook wel te merken aan de prijs ook :(
maar het was wel over heerlijk, lekkerrrr :D

We zijn vandaag toch weer even naar ceasar palace geweest even naar de 50" kijken wat blijkt nou het was geen 50" voor 1999$ maar een 55" voor 1999$ kan het nog gekker, we hebben ook nog even naar de 60" en 70" gekeken die passen nog eens niet in mijn huiskamer :D

Wat me wel is opgevallen veel dingen die vorig jaar gratis waren dat je er nu vaak voor moet betalen, gelukkig heb ik vorig jaar foto's gemaakt van veel dingen die je nu moet betalen dus hebben wij die niet meer nodig of het moet wel heel erg mooi zijn.

We zijn ook naar de sahara geweest 2X heeft Christel zig het apenzuur geschrokken :D
de 8baan kwam langs hihi wel een leuk klein hotel, en ze heeft van 2$ 10$ gemaakt tof he

Morgen is onze laatste volle dag hier :( jammer maar aan alles komt een einde en aan een worst wel twee :D

nou genoeg onzin, we laten morgen wel weten hoe het weer was de laatste dag :( wat gaan 16 dagen toch snel man bah bah

nou de Groetjes en tot morgen De Polotjes

• 20 Oktober 2006 - 03:29

Polotjes Wij Zelf:

speciaal voor sjanet, kan je dan niet onder mijn raam komen zingen :D moet je wel draatjes vlees mee nemen :D je schoonbroer

• 20 Oktober 2006 - 05:01

Valkies:

hoi zus en zwager geniet nog van die laatste volle dag.
    En wij wensen jullie een goede terugvlucht.
    De valkies

• 20 Oktober 2006 - 07:35

Dini En Rene:

Hoi Goi en Christel,

Wat gaat dat snel he zo'n 16 dagen als je plezier hebt.
    Maar jullie hebben weer genoeg dingen gezien waar je thuis weer een poos kunt nagenieten moet je maar denken.
    Geniet van jullie laatste dag nog en een hele goede reis terug.

Liefs
    Dini en Rene

• 20 Oktober 2006 - 09:26

Rico&linda:

Hallo,

Nou, voor ons zit het er alweer op hoor!!Elkaar ook niet meer gezien, maar ja, wij waren er natuurlijk maar zo kort, dus ook tijd te kort.
    Ik wilde jullie mijn telefoonkaarten nog geven, want ik had nog ruim $20 over, helaas...
    Jullie hebben het zo te lezen nog steeds super naar jullie zin, gelukkig maar.
    Ben ook erg benieuwd naar de trouwfoto's.
    Heel veel plezier nog en we mailen,

doeidoei

• 20 Oktober 2006 - 15:25

William:

ja jongens bijna weer thuis,ik dacht ik bel ze vandaag even en ja hoor het was een snel gesprek maar ik ben weer op de hoogte geniet ervan die laaste dag tot en zondag morgen 11.00
    groetjes

• 20 Oktober 2006 - 15:37

Anneke En Petra:

hoi polotjes,

geniet nog maar van de laatste dag en een goede reis terug. we gaan jullie snel zien he.

doei

• 20 Oktober 2006 - 16:44

De Witjes:

wij wensen jullie een hele goede vlucht terug.tot zondag .de witjes

• 20 Oktober 2006 - 21:49

De Bergmannetjes:

hallo daar, het is inderdaad weer snel voorbij als je het naar je zin hebt. maar niet getreurd het draadjesvlees staat wel weer op het vuur voor jullie van joske. maar helaas het zit er weer op een hele goede vlucht en tot zondag....

gr. pat, miran en patje

• 21 Oktober 2006 - 02:30

Polotjes Wij Zelf:

Dank jullie wel we zullen aan jullie denken als we in het vliegtuig slapen :D

rico&linda, als we terug zijn zal ik de foto's zo snel mogelijk naar jullie toe sturen we zullen de eerste 5 dagen wel bij moeten komen maar ok :D

anneke en petra, we hebben weer genoeg "stof" voor een heel jaar kunnen we bij elk feestje weer gezellie kletsten over LV en we komen zeker ff op de koffie ps we hebben mooi een paar dvd's gekocht en foto cd's :D

Nou de groetjes en tot zondag doei doei (niet voor iedereen natuurlijk anders wordt het zo druk) :)

De Polotjes