We zijn thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van polotjes1 - WaarBenJij.nu We zijn thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van polotjes1 - WaarBenJij.nu

We zijn thuis

Door: Giovanni & Christel

22 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Naar 16 dagen zijn we weer thuis :(
het was me een dagje wel in Las Vegas 21 okt. om 6:00 uur uit bed, nl tijd 21 okt 15:00 we zijn van Las Vegas naar Chicago en toen naar schiphol gevlogen het is nu 22 okt 16:40 dus iets meer als 24 uur wakker :D

We zijn opgehaald door mijn zuster (van Giovanni) en zijn meteen aan het uitpakken begonnen en toch ook even naar wat opgenomen stukjes film gekeken (net terug en nu al weer "heimwee") :D

Willen we snel aan de nl tijd wennen moeten we nog even wakker blijven nog zeker een uurtje of 5 en dan als een blok is slaap vallen en dan 2 dagen niet wakker worden :D

Het was weer een mooie vakantie en zullen het er nog veel over hebben :D

We hebben weer wat dingen gezien die we nog moeten gaan doen in Las Vegas maar dat is voor een latere vakantie (geen jaartal)

Nou we gaan nog even de fam. af om te vertellen dat we thuis zijn maar dat zullen de meeste wel weten.

de groetjes en tot een volgende keer maar weer De Polotjes nu uit Holland

• 22 Oktober 2006 - 17:32

Tientje:

bij deze:welkom thuis in ons, voor jullie koude, kikkerlandje.

• 22 Oktober 2006 - 19:39

Dini En Rene:

HEy Polotjes,

Welkom Thuis he!
    Fijn dat alles zo goed verlopen is en we willen de foto's heel graag zien.
    Weltrusten voor jullie en tot over 2 dagen als je weer wakker bent hahaha

Groetjes
    Dini en Rene

• 22 Oktober 2006 - 20:30

Anneke En Petra:

hoi polotjes,

het gaat zo snel voorbij he. maar gelukkig kunnen jullie ook lang nagenieten van zo'n reis.