Gelukt - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu Gelukt - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu

Gelukt

Door: Giovanni & Christel

Blijf op de hoogte en volg

08 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal,

WE moesten even in de rij staan maar we hebben ze dan ook kunnen kopen, de kaartjes voor celine dion, wat een vrouw wat een stem WAT EEN SHOW kei mooi, volgend jaar gaan we zeker weer naar deze Show!!!!

het word hier steeds warmer maar dat is wel fijn want daarom zijn we op vakantie :D

We gaan vandaag naar de hogen toren hihi meteen even kijken voor de nieuwe dvd of foto cd.

We hebben pas 100 foto's gemaakt nog niet zo veel maar dat komt wel, we moeten nog 14 dagen.

Gisteren naar de show even met de strip trolly mee gereden het was zo druk we hebben 2,5 uur op gedaan om van ceasar naar ons hotel te gaan dat duurt normaal iets van een half uur maar we waren toch moe dus kwam goed uit :D

nou tot morgen dan maar weer!

Groetjes Giovanni & Christel (de polotjes)

  • 08 Oktober 2006 - 17:19

    Polotjes Wij Zelf:

    als jullie nog naar de oude dagen kijken dat kan hier aan de rechtse kant wij geven altijd nog een klein antwoord op alle berichtjes

    Groetjes De POlotjes :D

  • 08 Oktober 2006 - 17:49

    Lucky:

    hallo paps en mams,ik vond het leuk te horen dat jullie naar celine zijn geweest.ik heb het hier ook naar mijn zin.en mischien vinden jllie het ook leuk te horen dat ik me voorbeeldig gedraag maar dat moet ook wel want 3 hoog is best hoog hoor .verder eet ik mijn bordje goed leeg geen probleem dus.alleen moet ik nog leren de steentjes in de kattebak te laten maar dat gaat me ook lukken.verder kan ik je vertelllen dat schoenmaat 42 best groot is zo tegen mij kontje. maaar ik heb het echt naar me zin kusjes en pootje van jullie LUCKY

  • 08 Oktober 2006 - 17:50

    Jurchess:

    Heerlijk die berichtjes, vooral die over Celine, een supershow, (we zijn er al 8x geweest). Het brengt ons alvast in de stemming, als jullie terug vliegen komen wij.
    Geniet nog maar lekker!
    Han en Marga

  • 08 Oktober 2006 - 18:07

    Valkies:

    Hoi zusje en zwager,wij vinden het harstikke leuk dat het jullie gelukt is om naar celine te gaan.Wij wensen jullie nog veel plezier,groetjes de Valkies

  • 08 Oktober 2006 - 19:21

    De Witjes:

    hoi polotjes wat leuk dat het nu gelukt is celine dion te zien ben nieuwsgierig naar de fotos.groetjes adrie sjannet arian romy en ????

  • 09 Oktober 2006 - 03:32

    Rayes:

    Zo he wat een mazzel dat het jullie nog gelukt is om naar Celine te gaan!Wat vonden jullie het mooiste aan de show? Ik vond de 2 Franstalige nummers erg mooi, alhoewel ik die 2de nooit eerder had gehoord. Ik weet dus ook niet welk nummer dat was. 14 Dagen nog! wat een straf..... Wel leuk om jullie ervaringen daar zo mee te beleven, zijn wij er zelf ook nog een klein beetje haha!
    Groetjes Rayes

  • 09 Oktober 2006 - 09:22

    Mirella:

    WAUW!!!

    Helemaal tegek dat jullie naar Celine zijn geweest..
    Ik hoop dat je foto's hebt misschien ook iets op de film?
    Kom ik zeker als jullie dat willen natuurlijk kijken..
    Ik wens jullie vandaag een stralende mooiweerdag toe en ik lees het vanavond wel wat jullie allemaal weer hebben meegemaakt...

    Liefs dikke knuffelkus van mij ;-)

  • 09 Oktober 2006 - 15:41

    Anneke En Petra:

    Hoi, leuk dat je de show van Celine nu hebt gezien. Het is ook geweldig he. vegas is natuurlijk geweldig. als je in dit tempo doorgaat met foto's maken komen jullie dan een week logeren om alles te laten zien en te vertellen.

  • 09 Oktober 2006 - 16:09

    Polotjes Wij Zelf:

    Nou lucky het doet ons goed te horen dat je het zo naar je zin hebt en goed luisteren he.

    helaas mag je niet filmen of foto's maken bij celine maar de show zit in onze koppie's :D daarom volgend jaar weer maar dan vooraan zodat we ze kunnen aan raken :D

    een logeer party lijkt ons heel leuk zullen we wel afspreken naar onze vakantie :D

    groetjes de Polotjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2007

Aftellen

24 Oktober 2006

Foto's

22 Oktober 2006

We zijn thuis

21 Oktober 2006

Laatste berichtje uit Las Vegas

20 Oktober 2006

steak house

Actief sinds 03 Okt. 2006
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 55950

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2006 - 22 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: