Fremont - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu Fremont - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu

Fremont

Door: Giovanni & Christel

09 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Las Vegas

We zijn gisteren op Fremont geweest dat is heel appart, leuk om alles in "oude" stijl te zien vooral de koepel van LG is wel heel erg mooi en dat geluid 550.000 watt aan vermogen heerlijk zoiets hebben we nog nooit gehoord!!!!

We gaan vandaag naar paris en dan de eifel in hihi en dan eens wat foto's maken als dat mag natuurlijk.

We hebben het heel erg naar ons zin en hopen nog heel vaak hier heen te kunnen gaan we kijken al uit naar onze volgende vakantie (geintje) :D

We zijn gisteren in de DOOM geweest in ons hotel, dat is groot niet meer normaal niet verwacht dat er zo veel binnen staat, dit is echt iets voor kinderen dus heb je een kind en wil je naar LAS VEGAS kan je die gewoon mee nemen er is hier heel veel voor kinderen.

Nou dit was het weer voor vandaag tot morgen dan maar weer doei

Groetjes De Polotjes Giovanni & Christel

• 09 Oktober 2006 - 16:22

Polotjes Wij Zelf:

nog even dit, het weer hier is helemaal goed lekker warm en toch goed uit te houden groetjes en XXX aan iedereen

• 09 Oktober 2006 - 18:31

Valkies:

Fijn om te lezen dat jullie het zo goed naar je zin hebben.Hier is het weer ook nog goed 20graden.Maar we wachten met spanning af naar de foto's van jullie in zwemkleding.groetjes de valkies

• 09 Oktober 2006 - 18:37

Han En Marga:

Paris en de eifel zijn heel mooi, je kan vanaf de eiffeltoren heel mooi de fonteinen van Bellagio filmen! Veel plezier nog.

• 09 Oktober 2006 - 19:14

De Witjes:

hoi zus en zwager wij gaan jullie dus in bikini en stringzwembroek zien ben echt benieuwd . vind het fijn dat jullie het goed naar je zin hebben.hier is ook alles goed groetjes de witjes xxxxxxxxxxx

• 10 Oktober 2006 - 07:37

Mama.van.gelder.papa:

hoe.gaat.het. er.mee.met.ons,is.alles.goed.dag.schatjes

• 10 Oktober 2006 - 12:48

Miran En Pat:

Ha mazzelaars, lekker zitten genieten van de show van Celine!!!! lijkt mij fantastisch. Nou dan gaan we dus wachten op die foto's van jullie in zwemkleding.. zal me benieuwen. Nog heel veel plezier en hou ons op de hoogte.
    groetjes de bergjes

• 10 Oktober 2006 - 13:39

Sjannet:

cristel en gio ik ben vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs.xxx je zus

• 10 Oktober 2006 - 16:45

Polotjes Wij Zelf:

sjannet gefeliciteerd :D nu mag jij veel rijden naar een feestje en terug !!

Hoezo zwemkleding zonde van de tijd hi hi we moeten nog veel bekijken dus dat zal niet gaan we hebben niet veel tijd meer :D

groetjes Giovanni & Christel