Zondag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: Giovanni & Christel

16 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zelfs hier is het op een zondag iets rustiger we konden zelf 2 keer in de bus zitten :D

Morgen is het dan zo ver we gaan naar de show deze wordt ook kei mooi dat weten we gewoon we hebben al veel stukjes op tv gezien, toen we bij de wynn binnen kwamen en al die mooie auto zagen was het wel ff kwijlen, maar om daar nu 10$ pp voor neer te leggen je mag niet eens instappen en dat mag bij elke ander wel kost ook wel geld maar dan mag je instappen en hier niet dus doen we dat ook maar niet.

We zijn vandaag ook bij de Dolphin Habitat geweest bij de Mirage dat was ook heel mooi hebben we ook hele mooie foto's en films van we hebben ook de witte tijgers gezien die waren ook kei mooi een beetje moe allemaal maar ok die worden ook de hele dag beken :D

Hoe ons verder verblijf er uit ziet weten we nog niet maar dat geven we hier wel door we gaan zeker nog een keer gondelen en dan een liggende foto mee nemen.

Nog even dit voor opa gefeliciflapstaart van Giovanni en Christel xxx

groetjes de Polotjes

• 16 Oktober 2006 - 06:24

Louis:

Iedere ochtend als ik uit mijn werk kom dan wacht ik even tot het mailtje binnen rolt dat er weer een nieuw bericht is geplaatst.
    Zelf ga ik op 5 nov. weer voor een weekje die kant op en iedere keer als ik jullie berichtjes lees begint het steeds meer te kriebelen...

Afijn.. nog even geduld.

Louis
    Las Vegas Travelguide

• 16 Oktober 2006 - 07:33

De Witjes:

ik hoop dat de show geweldig is.ik denk dat jullie nog een maand vacantie nodig hebben met wat jullie iedere dag doen.knap dat jullie niet vergeten dat je naar de show moet hahaha groetjes maar weer .

• 16 Oktober 2006 - 14:31

Valkies:

wat is dat voor een show waar jullie naar toe gaan,en om nog even op terug te komen wij hadden gisteren dus ook draadjesvlees van papa en lekkerrrrrrr dat die was.nou de groetjes maar weer en geniet er nog maar van want het is zo weer afgelopen de valkies

• 17 Oktober 2006 - 04:31

Polotjes Wij Zelf:

5 nov. zijn we al weer heel wat dagen thuis :( maar volgend jaar weer terug dus dat is weer :D

Gelukkig vergeten wij hier niks het is ook geen moet maar plezier en dat is wel iets anders :D maar hetr is bijna afgelopen nog maar 5 nachtjes en dan gaan we weer naar huis :(

groetjes De Polotjes