Le Reve - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu Le Reve - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu

Le Reve

Door: Giovanni & Christel

17 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo vandaag zijn we naar de show Le Reve geweest, wat een mooie show is dat, niet verwacht maar 1 uur en 55 min spektakel :D

die show gaan we dus ook nog een keer bekijken, maar dat wordt ook 2007 we krijgen het nog druk :D

We zjn ook even naar wat winkeltjes geweest even wat shoppen en kijken voor leuke hebbedingetjes en die hebben ze ook, we moeten alleen uit kijken dat we niet te veel mee willen nemen !

de prijzen zelfs voor grote dingen is hier vele malen goed koper als in nl, een 50" plasma voor maar 1999 $ ships dat is niet meer normaal ! o ja dat is wel duur ships 4,99 $ voor een zak ships de gekken :D

Ik heb het kunnen laten om 1 x mijn fototoestel in de kamer te laten liggen wat was dit een rot dag :D nee hoor geintje.

Zo we moeten nog heel wat doen deze vakantie maar dat zal ook wel gebeuren we hebben het in iedergeval goed naar ons zin met 32 graden ik hoop jullie in nl. ook :D

nou de groetjes maar weer en tot de volgende keer

De Polotjes

• 17 Oktober 2006 - 05:51

Louis:

Jammer dat een 50" plasma net iets te groot is voor je koffer.. :)

• 17 Oktober 2006 - 07:46

Dini En Rene:

Hey Polotjes,

Fijn dat jullie het nog steeds zo naar je zin hebben.Goed dat de chips zo duur is :) anders kom je misschien weer teveel in de verleiding ...zou zonde zijn!Jullie hebben zo je best gedaan voor de vakantie.
    Heel veel plezier nog die laatste dagen.

Liefs
    Dini en Rene

PS:Hier is het ook heerlijk weer op het moment...geen 32 graden natuurlijk maar wel lekker hoor voor de tijd van het jaar.

• 17 Oktober 2006 - 13:51

Nicolay:

Le Rêve is prachtig, vanaf het begin tot het eind kom je ogen te kort.

Nog "lastig" gevallen door de mannen met de rode badmuts of andere creaties???

Bedankt voor je berichtje in mijn gastenboek.
    Geniet lekker van de komende dagen.

Viva Las Vegas,

Nicolay

• 17 Oktober 2006 - 14:14

Rayes:

Hey Giovanni.....

Ben jij wel helemaal lekker?
    Ben je potdorie in!! Las Vegas, zit je nu al plannen te maken voor 2007!
    Er zijn ook mensen die er niet elk jaar heen kunnen hoor!...........

Grapje...... natuurlijk.

Fijn dat het nog steeds goed weer is daar voor jullie, we mogen hier ook nog niet klagen gelukkig.

Nog heel veel plezier daar.
    Ben wel benieuwd naar jullie foto's van Le Reve, hebben wij helaas niet kunnen zien.

Groetjes Rayes.

• 17 Oktober 2006 - 15:57

Fcwilliam:

he ik heb hem opgewaardeerd dus ik stuur een berichtje.
    denk er aan vergaat mijn Ipot niet he.
    hahahaah die 50" is 1795 euro dat is duur man hahahahahaahaha.
    geniet ervan je bent zo weer thuis missen jullie me al.

• 17 Oktober 2006 - 18:58

De Blommetjes:

leuk jullie gesproken te hebben blij dat allles goed gaat ;-)

• 18 Oktober 2006 - 05:14

Polotjes Wij Zelf:

sorry Rayes zal daar niet meer over beginnen :D
    zal mijn mond houden tot 2007 :D

Dini en Rene klopt maar alles is hier zo lekker we zijn al wat kilo's aangekomen :D

Louis je kan hem ook over laten shippen naar nl dan is hij nog een heel stuk goedkoper als in nl :D

Nicolay de mannen met rode mutsen waren nu alleen maar bezig met mannen die een kale hoofd hadden en die moesten ook een muts op doen :D maar wat een show echt ogen en oren te kort !

fcwilliam nee we missen jou niet :D wel hoor een beetje

• 18 Oktober 2006 - 11:43

De LAS`jes:

Gelukkig geen 32 graden hier... Anders dan liggen we voor pampus. Verders nog een hele fijne week en zien jullie volgende week.

Groetjes en dikke kusjes
    van de LAS`jes.