Paris - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu Paris - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu

Paris

Door: Giovanni & Christel

12 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal, hier zijn we weer!

We zijn vandaag in New York New York geweest dat was geweldig vooral de rit in de 8baan was te gek.

We zijn ook in de MGM geweest die was ook weer helemaal te gek weer mooie foto's gemaakt van new york en mgm.

We zijn ook in de eifel geweest maar dat is niks, wel een mooi uitzicht maar alleen de gaatjes om je lens van je foto toestel door te doen zijn zo klein dat je met een telenlens er niet goed mee kan richten, daar heb ik dus last van, waren de gaten nu iets groter was het een stuk makkelijker, maar wel een heeel mooie uitzicht vooral op de fonteinen van de belagio is heel erg indrukwekkend.

We hebben de Belagio wel 3X zien spuiten en het blijft mooi!

We willen deze week nog even bij GVR langs gaan even kijken of we Ninya nog zien :D
dan zal ik eens een paar foto's van haar maken.

Dan krijg jij er ook een kopietje van Raymon :D

Zo dat was het weer voor vandaag, we gaan nu slapen en morgen weer fris uit onze bedjes, want het word weer een langen dag, houdoe de ballen en laat ze niet vallen!

groetejs De polotjes Giovanni & Christel

• 12 Oktober 2006 - 09:12

Jurchess:

Leuke verhalen, ga zo door. Hoe ga jij trouwens op het Internet? Via een Internetcafe, of doe je het vanuit het hotel?

Han en Marga

• 12 Oktober 2006 - 13:16

Dini En Rene:

Hey polotjes,

Fijn om te lezen dat jullie het nog steeds zo naar je zin hebben.
    Wel een druk schema hebben jullie pfff.
    Je hebt als je straks terug komt wel een weekje extra vakantie nodig om weer bij te komen hahaha.
    Heel veel plezier nog verder en we volgen jullie volgende belevenissen op de voet.

Liefs
    Dini en Rene

• 12 Oktober 2006 - 14:21

Rayes:

Hey polotjes!
    Inderdaad lastig die kleine venster gaatjes op de Eiffel! Wij zijn er dit keer niet eens op geweest.
    Dus jullie gaan nog naar het GVR. Wij zijn er s'avonds geweest. Wat is dat een mooi hotel zeg. Wel lastig foto's maken s'avonds. Ninya heb ik helaas niet gezien, laat staan de rest van de crew uit de Discovery serie. Jullie weten dat er een gratis shuttle verbinding loopt van het Mandalay naar het GVR toch? Ik heb trouwens gewoon op onze kamer internet gedaan, 6 dollar voor 2 uur. Achteraf was het zelfs nog goedkoper, ze hebben het niet berekend! Veel plezier nog!

Groetjes Rayes.

• 12 Oktober 2006 - 14:24

Rayes:

Ben ik nog even......

Een Ipod machine kan je vinden in Macy's in het shopping center tegen over het Wynn.
    Ik heb er zelf ook een foto van!
    Grappig hoor.

• 12 Oktober 2006 - 15:13

Raymon:

hey cristel en gio,
    fijn dat jullie het naar je zin hebben en ik zit al te wachten op die foto van ninya:D:D En gio je weet wat ik heb gezegd over die Ipod automaat dus niet vergeten he. Nog veel plezier daar geniet er nog maar van en tot volgende week een zondag
    groetjes Raymon

• 12 Oktober 2006 - 17:18

Rico&linda:

Hallo, hier zijn wij ook weer, hihi.
    We hopen dus zaterdagmiddag rond half 5 te landen.
    We worden met een bus naar het hotel gebracht, dus we hoeven niet zo lang te wachten hoop ik.
    Ik zou dus niet weten hoelang we erover doen.
    Maar goed, hoe we eruit zien????
    Mijn man is bijna 2 meter en kaal(kan niet missen).
    Ik heb halflang donker haar(maar wie niet???).
    En ook wij camera's mee, haha.
    Welk kamernummer hebben jullie?Laat ik jullie anders wel bellen!!!

gr linda

• 13 Oktober 2006 - 03:33

Polotjes Wij Zelf:

Rayes : nee dat wisten wij niet :( helaas we hebben 2 uur in een klo#$$%#ten bus gezeten en zijn er nog niet geweest maar we hebben er wel een mooie toer aan over gehouden :D

rico&linda wij zitten in kamer 729 maar we weten natuurlijk niet of we dan in onze kamer zitten, laten we zo afspreken bel ons als dat kan dan rond 19:30 kan gewoon vanaf de kamer als het klopt van kamer naar kamer dan zorgen wij dat we er zijn .

• 13 Oktober 2006 - 06:23

Polotjes Wij Zelf:

We hebben geen internet op onze kamer, maar hier staan zoveel internet kasten in het hotel dat er altijd wel een paar vrij zijn en tot nu toe hebben we steeds de zelfde.

Dini en Rene: we komen de 22 okt. thuis maar hoeven pas 5 nov. weer te beginnen met werken :D

wij hebben de ipod maschiene gevonden in de hilton en hebben er een foto van gemaakt

groeten Giovanni & Christel