Laatste berichtje uit Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu Laatste berichtje uit Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje uit Las Vegas

Door: Giovanni & Christel

Blijf op de hoogte en volg

21 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Las Vegas

Nou morgen is het zover we gaan naar huis :( we hebben nu vandaag nog even lekker kunnen genieten van Las Vegas, gewoon even wat wezen winkelen, toch weer even naar de hotels kijken en we hebben nu niet gefilmt en foto's gemaakt. :D

Morgen om 10:45 vertrek ons vliegtuig weer naar nl :( maar we zullen terug gaan waneer kan ik niet vermelden (zo goed Rayes) :D
en dan zullen wij de dingen doen die we dit jaar weer niet hebben kunnen doen jullie merken al 16 dagen is weer niet genoeg dus de volgende keer misschien nog wat langer?

We zullen als we in nederland zijn een berichtje hier in deze agenda plaatsen zodat de vakantie Las Vegas 2006 helmaal wordt afgesloten :(

Het was dit jaar weer super alleen wat we al meerdere keren hebben vermeld nog veel te kort, maar gelukkig blijft Las Vegas ook als wij weer weg zijn gewoon bestaan (gelukkig)

Zo nou zullen wij maar zeggen holland here we come op naar het draatjes vlees imperium :D

de Groeten van De Polotjes (nu nog even in LAS VEGAS) doei

  • 21 Oktober 2006 - 06:16

    Rayes:

    Hallo Polotjes!

    Een hele goede vlucht terug! Maar dit lezen jullie natuurlijk als jullie weer terug zijn...... lekker bijdehand..... ach is het toch maar gezegt!

    Aardig van je Giovanni dat je om je medemens denkt kwa Las Vegas!
    Maar ik geef je groot gelijk om volgend jaar weer te gaan.
    Als het zover is lees ik jullie reis verslagen hier van zelf wel weer toch?!

    Groetjes en tot op het Forum,

    Rayes.


  • 21 Oktober 2006 - 07:44

    William:

    nou tot zondag.
    volgend jaar ga ik mee hahahahahahahaa
    voor die grote hamburgers

  • 22 Oktober 2006 - 14:53

    Polotjes Wij Zelf:

    Rayes, de volgende zal dan denk ik worden polotjes3.waarbenjij.nu
    maar dat laat ik dan zeker horen in het forum!

    William daar hou ik je aan, je bent van harte welkom in Las Vegas, iedereen trouwens de meer zielen de meer vreugt :D

    groetjes voor misschien wel de laatste keer :D echt niet

    De Polotjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2007

Aftellen

24 Oktober 2006

Foto's

22 Oktober 2006

We zijn thuis

21 Oktober 2006

Laatste berichtje uit Las Vegas

20 Oktober 2006

steak house

Actief sinds 03 Okt. 2006
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 55925

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2006 - 22 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: