druk dagje - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu druk dagje - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu

druk dagje

Door: Giovanni & Christel

19 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Las Vegas

zo we zijn vandaag bij the venetian geweest even een "nieuwe" foto laten maken met de zelfde gondolier als vorig jaar, leuk he :D hij wist wel dat wij in zijn gondel hadden gezeten maar niet onze naam duuh :d

hij was in zijn nopjes dat we om hem vroegen en hij zong 3 liedjes voor ons dat was wel leuk normaal maar 2

We zijn ook nog even op fremont geweest toch weer even naar de licht show kijken is toch wel mooi hoor, kwam er een zatte latino naar me toe ik moest maar foto's van hem en zijn 2 vriendinnen maken dan konden ze zien hoe gek ze zijn in de usa zij hij, en ik kreeg er nog een knuffel bij :D

We zijn mooi even in de bus de deuce blijven zitten zodat we even konden filmen dat is altijd wel leuk en ook even wat schapjes gedaan voor in de kamer je weet maar nooit !
we wilde ook nog even naar de belagio gaan om de fonteinen te filmen maar de chaufeur had niet zoveel haast dus duurde de rit bijna 45 min vanaf freemont maar ja we hebben hem toch al op film.

nou nog maar 2 dagen en dan gaan we weer naar huis :( dan zitten de 16 dagen er al weer op shit zooi das echt kloten maar ja we hebben weer een mooie vakantie achter de rug. :D gelukkig wel

De ballen allemaal en de groetjes

De Polotjes (die het nog wel een paar weken kunnen volhouden in Las Vegas)

• 19 Oktober 2006 - 14:37

10tje:

hee Vegasfreaks,
    om nog even terug te komen op het draadjesvlees,dit las ik vandaag bij het nieuws op de @homesite: ROTTERDAM (ANP) - De helft van de Nederlanders mist draadjesvlees. Het suddervlees staat boven aan de lijst van gerechten van vroeger die we missen. Op nummer twee staat stamppot, gevolgd door ouderwetse groenten, stoofgerechten en zelfgemaakte appelmoes.
    Dan is het voor jullie 2 weken wel uit te houden he??
    Nog veel plezier de laatste daagjes, tot gauw,tientje

• 19 Oktober 2006 - 15:32

Anneke En Petra:

Hoi polotjes

jammer dat het er bijna op zit he. we kennen dat gevoel. maar wij zijn weer nieuwsgierig naar de verhalen en foto's.

groetjes

• 19 Oktober 2006 - 17:19

De Witjes:

hoi polotjes.ik vind het niet leuk jullie zijn blij met 3nummers zingen.en als ik voor jullie zing vinden jullie het naar een regel al genoeg.maar zondag of maandag zing ik wel voor julle.groetjes je zusje (grapje)

• 20 Oktober 2006 - 03:34

Polotjes Wij Zelf:

10tje, dank je wel voor deze update hier hebben we wat aan dank je wel :D

Anneke en petra, verhalen genoeg voor het komenden jaar hi hi en foto's genoeg en we weten waar de rode bus stopt :D maar dat zeggen we niet want dan weten jullie het ook :D :D

draatjes vlees draatjes vlees draatjes vlees draatjes vlees draatjes vlees draatjes vlees :D

groetjes van de gekken uit Las Vegas