Luxor, excaliber, bruiloft ! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu Luxor, excaliber, bruiloft ! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu

Luxor, excaliber, bruiloft !

Door: Giovanni & Christel

15 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo vandaag veel gedaan we zijn bij de luxor geweest, daar zijn ze goed aan het verbouwen binnen we hebben ook foto's gemaakt van het zwembad niet heel erg druk maar wel een mooi zwembad.

Excaliber heeft nu voortaan dat als je binnen komt dat je op de foto kan met de draak (de paarse) die hebben wij vorig jaar zelf gemaakt :D maar nu met mensen in kostum dus wel iets mooier ze willen overal geld uit halen!

En natuurlijk zijn we op de bruiloft van rico en linda geweest dat is toch wel leuk om mee te moge maken we waren zelfs getuigen we moesten zelfs een hand tekening zetten. :D heb ook een paar foto's kunnen maken alleen kon ik geen flits gebruiken want dat mag helaas niet :( omdat er een fotograaf rond liep en dan kan het zijn dat zijn foto's mislukken.
Naar de bruiloft mochten we mee met de Limo dat is ook heel appart deze was zelfs groter als die wij hadden toen we in New York van JFK naar ons Hotel gingen.

We hebben weer een beetje gegokt en hebben een beetje geld gewonnen niet genoeg om hier te kunnen blijven maar wel om wat te kunnen eten.

Maandag gaan we mooi even naar de WYNN de show LE REVE kijken dat lijkt me een hele mooie show zo dat we wat voor stukjes hebben gezien het kan in iedergeval niet heel erg tegevallen want hij draait hier ook al heel wat jaartjes.

Even Voor de FAM. Jullie hebben dan wel soep op ik mis het meest het draatjes vlees van mijn schoon papa ;) hebben we gisteren ook op maar is toch anders!

nou weer de groetjes Uit Las Vegas en tot morgen dan maar weer, en snaveldjes toe en slaap lekker

De Polotjes

• 15 Oktober 2006 - 11:58

Nicolay:

Hoi,

De show Le Rêve is kei mooi. Niet vergeten om je fotocamera mee te nemen want je mag in het begin als het publiek geëntertaind wordt gewoon foto's maken.
    Pas op voor de mannen met de rode badmuts!!!!!
    Heel veel plezier!!

Nicolay
    www.ilovelasvegas.nl

• 15 Oktober 2006 - 18:42

Jurchess:

De show is fantastisch, je weet niet waar je allemaal moet kijken, er gebeurt zo veel!. Ga niet voor de eerste drie rijen, want dan wordt je zeker nat! Veel plezier.

Han/Marga(nog 5 nachtjes!en dan gaan wij)

• 15 Oktober 2006 - 18:44

Fam Van Meurs:

wij hopen dat Jullie het daar naar je zin hebben en hopen dat Jullie nog veel lol gaan beleven veel pleziier XXJuhs ons

• 15 Oktober 2006 - 19:11

De Blommetjes:

wat een druk schema zeg ben maar blij dat je niet gelijk hoeft te werken als je terug komt want dan kan je nog wat uitrustenhihi;-) hier is alles ook goed enne de kat leeft ook nog groetjes en dikke doei

• 16 Oktober 2006 - 04:56

Polotjes Wij Zelf:

ff over de show, we ziteen op de 2de rij en we weten dat we nat worden maar dat maakt niks uit dat hoort er ook bij :D

nog 6 nachtjes en dan gaan wij weer naar huis toe :( jammer maar volgend jaar gaan we gewoon weer terug :D

• 16 Oktober 2006 - 05:35

Polotjes Wij Zelf:

Nicolay mag je dan foto's nemen ? normaal moet je toch je toestel inleveren, hier niet dan ?

gelukkig dat de kat nog leeft anders wordt er hier 1 helemaal gek :D

Groetjes De Polotjes

• 16 Oktober 2006 - 09:46

Nicolay:

Hoi,

camera inleveren hoeft niet. Wij dachten dit ook en daarom hadden wij de camera niet meegenomen. Wij balen want je mocht gewoon foto's maken. Natuurlijk houd ik me aanbevolen voor Le Rêve foto's.

Nicolay