GVR - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu GVR - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu

GVR

Door: Giovanni & Christel

Blijf op de hoogte en volg

14 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo daar zijn we weer, we zijn bij GVR geweest en hebben even gevraagd of er nog "bekende" waren maar die waren er niet, allemaal van de show AC werken in ander hotels en ninya is getrouwd en heb daar ook geen foto van :(

We hebben de chuttel genomen naar GVR en dat duurde 15 - 20 min dus we waren er zo WAT EEN MOOI HOTEL!!!!

Heel vriendelijke mensen maar dat zijn ze hier allemaal wel, we zijn daar ook nog even wat wezen drinken en een koekje genomen we zaten meteen vol bah bah ze weten hier niet iets van een klein koekje of zo :D

Nou morgen is het zo ver dan komen rico en linda hier aan, dan stappen zij in het huwlijksbootje misschien wel 2 x in de venitian voor de 2de x wie weet?

We zijn ook even "uit eten" geweest (is altijd wel als je op vakantie bent maar ok) we zijn hier in ons hotel naar de Garden Grill geweest en dat is heel erg goed eten we konden niet alles op wat we besteld hadden :(

Het was weer een mooie dag in vergelijking met New York waar het nu sneeuwt en het nu ook blijft liggen :D

We hebben weer veel foto's gemaakt en veel gefilmt we krijgen er geen genoeg van en dat is wel kloten, ik wil elke dag wel mijn fototoestel in het hotel laten liggen maar dan ben ik "bang" dat ik weer iets mis :D

nu ios het weer genoeg voor vandaag we gaan zo even naar onze kamer uitbuiken en dan kijken wat we gaan doen.


De groetjes uit las vegas

De Polotjes (zonder foto van ninya)

  • 14 Oktober 2006 - 06:20

    De Witjes:

    hoi cristel en gio gaan jullie geen gokje wagen in vegas of hebben jullie dat al gedaan dat ik dat gemist hebt.ik ga lekker mijn koffie opdrinken daag tot morgen weer .

  • 14 Oktober 2006 - 07:21

    Rayes:

    Het GVR is dus gelukt! Mooi zo, dit hotel hadden jullie ook niet mogen missen namelijk. Jammer dat er geen bekende meer zijn.Dat van die sneeuw in New York is nog Serious Buisness ook zeg!3Doden en ruim 330.000 mensen zonder stroom in de staat New York. Hebben jullie het toch een stuk beter, wij hier trouwens ook hoor.
    Nou geniet nog maar lekker want de tijd vliegt voorbij nu, want als ik het niet verkeerd heb zit jullie reis er ook op voor de helft!

    Groetjes Rayes

  • 14 Oktober 2006 - 09:39

    Nicolay:

    Het is een genot om jullie verhalen te lezen. Ik wil terug ;-)
    Kans om beroemdheden te zien is in het Palms Hotel. Ligt schuin tegenover het Rio Hotel (ook leuk). Helaas ligt tussen beide hotels een hele grote weg.
    Vanaf Bally's (zijingang gaat er een gratis shuttle naar Rio) Een taxirit vanaf TI naar Rio kost je nog geen 10 $.
    Heb je Mike Tyson, hij traint in Het Aladdin (Lobbby 11am-01pm), al op de foto. Het is fijn om te lezen dat het gelukt is met het veiligstellen van de foto's op cd-rom.
    Veel plezier morgen!

    Nicolay

    P.s.: mijn gastenboek is weer opgeschoond. Er is weer plek! Mijn Verslag staat nu ook helemaal online: www.ilovelasvegas.be/reisverslagen/NicolayBerbers/Intro.htm Wellicht kun je daar nog tips uithalen.

  • 15 Oktober 2006 - 07:27

    Valkies:

    Hoi zusje en zwager,jullie hebben het goed naar je zin lezen wij.Raymon vindt het wel jammer dat je geen foto voor hem hebt,was een leuk verjaarsdag kado geweest.Ik ga er weer van tussen want wij gaan dadelijk lekker soep eten bij papa en mama.
    groetjes de valkies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2007

Aftellen

24 Oktober 2006

Foto's

22 Oktober 2006

We zijn thuis

21 Oktober 2006

Laatste berichtje uit Las Vegas

20 Oktober 2006

steak house

Actief sinds 03 Okt. 2006
Verslag gelezen: 15092
Totaal aantal bezoekers 55908

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2006 - 22 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: