Een dagje wel - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu Een dagje wel - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu

Een dagje wel

Door: Giovanni & Christel

13 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo dat was ons dagje wel, we zijn niet bij GVR geweest wel 2 uur in een bus gezeten en weer iets anders van Las Vegas gezien (de chaufeur zou ons waarschuwen als we er waren maar nee dus).

We zijn ook bij de Hilton geweest en hebben ook een I-Pod machine gezien en een foto van gemaakt maar ze waren toch wat duurder geworden (trouwens alles is wat duurder geworden) maar dat kan en mag de pret niet drukken, nu gaan we morgen proberen naar de GVR te komen nu we weten dat er een gratis chuttel dienst is bedankt Rayes.

We gaan ook nog een keer uiteten in de stratosphere maar dan savonds lijkt me zo mooi met de cd's is het gelukt we hebben mooi alle foto's al op cd gezet en hebben nu 2 lege kaartjes dus kunnen weer meer foto's maken tot nu toe zo'n 500 foto's op 3 cd's en wat we nu weer bij hebben gemaakt :D

En de deuce is echt een oplossing gewoon lekker zitten en in en uit stappen waneer je maar wil en dat voor 40 $ voor een hele maand jammer dat zoiets niet in nl kan maar ja daarom ook maar naar de vs gaan hi hi

nou de groetje maar weer en tot de volgende "afspraak"

Groetjes De Polotjes

ps william zet eens wat geld op je kaart kan je terug smsen (krent) :)

• 13 Oktober 2006 - 04:23

Rayes:

Ik hoop dat jullie dit nog lezen voor jullie een 2de poging wagen om naar hte GVR te komen:Hotel Casino Green Valley Ranch

Shuttle:

The shuttle picks up and drops off guests at the Mandalay Bay Tour & Travel Lobby.

11:30am Strip to GVR 2:00pm GVR to Strip 2:30pm Strip to GVR 5:30pm GVR to Strip

6:00pm Strip to GVR 7:30pm GVR to Strip 8:00pm Strip to GVR 9:30pm GVR to Strip

10:00pm Strip to GVR

Misschien dat jullie hier wat aan hebben.
    Het is wel ff zoeken bij het Mandalay Bay, richting Sharkrif lopen en dan moet ja daar ergens naar beneden.
    Succes!
    P.S Voor mij mag je Ninya ook wel op de foto zetten als het lukt haha

Groeten Rayes (Raymond & Ester)

• 13 Oktober 2006 - 06:10

Polotjes Wij Zelf:

Hallo Rayes, dank je wel voor deze info hier kunnen we iets mee, we gaan morgen meteen kijken nogmaals dank je wel !

Als ik ze op de foto krijg zet ik ze mooi op de forum kan je hem mooi downloaden :D

groeten Giovanni & Christel

• 13 Oktober 2006 - 06:28

Polotjes Wij Zelf:

Kan iemand van het forum even tegen Nicolay vertellen dat zijn gasteboek vol zit kan er niks in zetten jammer

Groetjes Giovanni & Christel

• 13 Oktober 2006 - 16:27

Anneke En Petra:

hoi, je moet echt bij gvr gaan kijken. maar zo'n ritje in de bus is ook leuk. als wij met de auto rondrijden is dat altijd gezellig. wij zullen nu een paar dagen niet reageren, want we gaan naar disneyland parijs. maar vanaf dinsdag zijn we er weer en lezen met plezier jullie belevenissen in deze machtige wereldstad

• 13 Oktober 2006 - 19:58

De Blommetjes:

nou nou dat noemen ze vakantie ik ben al moe als ik het lees;-) ben blij dat jullie het leuk hebben nou tot de volgende keer maar weer dikke doeiiiiiiiii

• 13 Oktober 2006 - 21:32

Rayes:

Bericht is aan Nicolay door gegeven, hoop dat ie er snel wat aan doet voor jullie!

Groetjes.

• 14 Oktober 2006 - 04:53

Polotjes Wij Zelf:

helaas is het boekje nog steeds vol maar dat komt wel goed denk ik

groetjes de polotjes

• 14 Oktober 2006 - 12:37

Fcwilliam:

geld op heb twee mensen een dure vakantie gegeven naar amerika hahahaahahahahahahahaha
    groetjes en neem een volle kaart mee