Een nieuwe dag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu Een nieuwe dag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes1 - WaarBenJij.nu

Een nieuwe dag

Door: Giovanni & Christel

11 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo naar een dagje rustig aan te hebben gedaan! (het kan niet maar toch)
Gaan we nu naar New York New York even een ritje in de 8baan :D hebben we vorig jaar niet gedaan daarom nu.

We zijn gisteren naar het buffet geweest in Circus Circus voor 12.99 $ pp hebben we ons helaas ziek gevreten :D zoveel keus nog meer als bij onze bruiloft ik denk wel 5 x zo veel maar dat is goed voor onze maagjes :D en het mooie van alles het was 2 halen 1 betalen (daar zijn we hollanders voor)

we hebben ook een lopendbuffet gehad op Fremont maar die was lang niet zo goed als deze bij Cicus Circus en alles inbegrepen ook drinken!

voor iedereen een aanrader(voor wie naar Las Vegas gaat natuurlijk)

We gaan vandaag ook nog naar MGM even daar kijken bij de leeuw .

We hebben wel iets wat toch wel leuk is om te weten voor de ander die naar Vegas gaan
als je langer dan 8 dagen gaat kan je betere bij de deuce een 30 dagen pas kopen want die kost pp 40$ en wij zijn hier 16 dagen dus reken maar uit normaal kost een dag pas 5$ pp

rico en linda wij zien jullie een zaterdag wel maar om hoe laat komen jullie aan en hoe herkennen wij jullie ? ik ben de gek met een kamera tas om mijn nek ha ha ha maar daar lopen ze allemaal wel mee, laat hier even wat weten a.u.b.

nou dat was het weer, wat we vandaag mee maken dat zien jullie morgen dan wel weer :D

De groetjes de balletjes en caoi caoi tot tiepse en houd ze warm veel plezier in nl :D

De Polotjes

• 11 Oktober 2006 - 18:52

Tientje:

Lekker gegeten dus!
    Geen flauwe grapjes verder over het eten, maar het was dus LEKKERRR!
    In de achtbaan?Niet te hopen dat je zo'n buffetje van te voren bezoekt, dan wordt het uitzicht iets anders!Ook voor je medepassagiers.
    Fijne rit en misschien maar weer tot morgen.
    Veel liefs, tientje en de rest

• 11 Oktober 2006 - 19:05

De Blommetjes:

blij te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben maar ik had ook niet anders verwacht(echt amerika freaken geworden)haha geniet nog en we lezen het wel weeer

• 11 Oktober 2006 - 20:08

De Witjes:

zo te horen hebben jullie het goed naar je zin.maar denken jullie wel aan je kilo s je hebt wel vacantie maar toch jammer als je alles er weer aan eet .groetjes caoi

• 11 Oktober 2006 - 20:53

Anneke En Petra:

het klinkt allemaal zo gezellig en bekend.heb je al de ipod automaat gezien. je hebt toch wel foto's van dat lekkere grote buffet. smaakt nu extra lekker natuurlijk.
    veel plezier nog en hou ons op de hoogte

• 12 Oktober 2006 - 06:48

Polotjes Wij Zelf:

Met de kilo's gaat het goed ze zijn er weer bijna allemaal aan :D

de ipod machine hebben we nog niet echt opgezocht maar dat komt nog wel we zijn nu meer aan de wandel over de strip zelf maar als ik een foto heb zet ik hem op internet, want ze moeten hier ergens zijn en ik vind ze wel!!!!

groetjes De Polotjes en tot tiepse en tipse :D